Ett vanligt problem är att respondenter byter mejl och telefonnummer utan att detta alltid uppdateras i era interna system. I många fall så saknas även dessa uppgifter helt på grund av GDPR eller andra anledningar.

Med InSurveys nya funktioner för respondentinloggning kan ni säkerställa att rätt personer svarar, att dessa bara svarar en gång och att ni får med korrekt bakgrundsdata trots att ni inte har deras kontaktuppgifter!

Magi?! Nej. Bara en väldigt smart lösning där ni genom BankID, eller exempelvis ert interna Active Directory, kan säkerställa att rätt person svarar trots att ni bara distribuerar en öppen länk på ert intranät, webbplats eller liknande. Detta är även en extremt effektiv lösning vid postala utskick då det inte längre finns behov av unika länkar eller koder för varje respondent.

Vill du aktivera eller bara veta mer om dessa nya funktioner?
Kontakta vårt supportteam på
support@insurvey.se för mer information och vägledning. Vi ser fram emot att hjälpa dig använda InSurvey på det mest effektiva sättet möjligt.