Trots att era meddelanden når oss som de ska, har vi märkt att våra svar ibland blockeras eller hamnar i skräppostmapparna hos vissa av våra användare. Detta har lett till att ni inte har fått de svar ni väntar på, och för detta ber vi om ursäkt.

Vårt tekniska team arbetar aktivt för att lösa dessa e-postleveransproblem och se till att våra svar når er som de ska. Vi följer noggrant upp varför vissa meddelanden blockeras och vidtar åtgärder för att säkerställa att detta inte längre händer.

OBS! Detta påverkar inte utskick från InSurvey. Vår supportplatform är helt fristående.

Vad kan ni göra?

1. Kontrollera din skräppostmapp
Vänligen ta en titt i din skräppostmapp. Ibland kan våra svar hamna där av misstag. Om du hittar vår e-post där, markera den som "Inte skräppost" för att hjälpa din e-postleverantör att identifiera den som en legitim kommunikation.

2. Lägg till vår e-postadress i din adressbok
Genom att lägga till vår e-postadress (support@insurvey.se) i din adressbok kan du öka chanserna att våra svar når din inkorg.

3. Vitlista vår e-postadress (support@insurvey.se) för hela organisationen
Genom att vitlista vår e-postadress säkerställer ni att meddelanden från oss inte hamnar i skräppostmappar och att ni får dem direkt i er inkorg. Kontakta er IT-avdelning eller e-postadministratör för hjälp med att vitlista vår e-postadress.

4. Hör av dig igen
Om du efter 24 timmar fortfarande inte har fått svar eller om du vill följa upp på ditt ärende, ber vi dig vänligen att höra av dig igen. Vi uppskattar din förståelse och är redo att assistera dig med ditt ärende.

Tack för visat tålamod.

Med vänliga hälsningar
InSurvey Support